سكس عربي


افلام سكس عربية

اغلب حديث المراهقين الشباب العرب يكون عن كيفية الحصول على افلام سكس بكافة انواعها و مواضيعها و جنسياتها و رغم ان تاجير افلام السكس ممنوع في اغلب الدول العربية الا ان هذه الصناعة شهدت مؤخرا ازدهارا في الخفاء و اقبالا شديدا على امتلاك افلام السكس بكافة انواعها من
افلام سكس حيوانات او افلام سكس سحاق و غيره و ساعد في تفشي هذه الظاهرة امران اولهما الانتشار الواسع لاجهزة الفيديو و ثانيا هوس الشباب العربي بالجنس و كل ما له علاقة به
و مؤخرا لعب الانترنت دورا كبيرا في مجال افلام السكس حيث انتشرت افلام السكس في مختلف ارجاء الانترنت و مع تركيب خطوط الانترنت السريعة اصبحت مشاهدة او تحميل فيلم سكس لا تستهلك وقتا يذكر
بقي التنويه الى ظاهرة انتشرت في السنين العشرة الاخيرة و هي ظاهرة افلام السكس  العربية .. يسمع الجميع عن زينب العسكري او من يطلب افلام سكس لهيفاء وهبي او نانسي عجرم او روبي و غيرهم
و فعلا ظهرت مؤخرا العديد من افلام السكس العربية .. مع انها لا تمت للاخراج و الانتاج بصلة و لكنها ممثلة من قبل اشخاص عرب مع ذكر ان بعض هذه الافلام كان غرضه تصويرا خاصا و لكنه انتشر عن طريق الخطا الى العامة
و من اهم الفضائح الجنسية في هذا المجال فيلم السكس الذي ظهر لنيكول بلان الى العلن
على شبكة الانترنت يعد حاليا الكازا اكبر مصدر لافلام السكس بكل انواعها و لكنه برنامج متعب لجهاز الكمبيوتر و يحتاج لاتصال سريع بالانترنت

التعليقات 760 على “افلام سكس عربية”

  1. سالم:

    احب السكس

  2. علي:

    انا اموت بالسكس العربي

  3. عمرو:

    السكس العربي ملهوش حل

  4. hady:

    هايل جدا

  5. ممحونه:

    أموت بالنيك ومص الزب

  6. سالم:

    hpf hgsd;s

  7. ميدو:

    اي واحده عايزه تتناك

  8. بلبل:

    صباح الخير عالحلوين والحلوات

  9. حبيبتى روحى ن ليبيا٠أحبك أعشقك أموت حبا فيكى٠أنا فى شات النجمات٠اكتبى فى الجوجل شات النجمات٠:

    دخول مشترك جديد٠اسم مستعار الذى ستظهرين به فى الشات والرقم السرى ١٢٣٤ سوف يظهر رسالة ترحيب بكى فى شات النجمات٠يمكنك دخول الشات بعد ساعة من تسجيلك٠وفى أي وقت٠ادخلى غرف الدردشة روم الشعر رسالة خاصة للمشترك مسافرحبيبى ستصلنى الرسالة ولن يقرأها أحد غيرى عند دخولى الشات وسيكون لكى شات خاص أوروم خاص بكى بعد كتابة ٦٠تعليقا نبى تذاكرى وتكونى سعيدة٠أنا عارف إن دخول هذا الشات أصبح صعب لكتابة الرقم الموجود أسفل فى المربع فوقه وترسلى رسالتك٠بحبك ولى روم خاص نفسى تكتبى فيه كلمة ب ح ب ك
    روح روحى بحبك هلبا
    أبوكف الأسمر..::..ولايسمح لأي متطفل هناك بمضايقة أحد٠بحبك هلبا زهرتى٠
    أبوكف الأسمر٠

  10. حامد محمد الزاوى:

    اموت فى النيك العربى

  11. ديشا:

    اه احبة انا كمان

  12. ملين:

    مشكورررررررر

  13. عصام:

    مشكووووووووووووووووووووور

  14. نايض:

    اريد سالب صغير وحلو ونظيف وياريت من الزاوية توا

  15. نايض:

    اريد ولد حلو انا موجب من الزاوية وعندي مكان

  16. صا في:

    أنا صافي والقلب عندي صافي > لانهون لانغدر طبعي وأفي

  17. نياج:

    كلكم على عير يا قحاب

  18. سمير:

    انتم جمدين

  19. رامى:

    افلام سكس

  20. افندينا:

    عيب عليك

  21. جيمي:

    ممتاز

  22. سيد صىدق:

    شكررررا

  23. علي العنابي:

    أنا علي من عنابة 22 سنة حلو أبحت عن شاب من عنابة عمره بين 18 و 24 سنة رقمي 0775854642 الرجاء الإتصال بسرعة

  24. علي العنابي:

    الرجاء الإتصال بسرعة مع إحترام الشروط و أن يكون وسيم

  25. خالد:

    نعم ااااااااااااااااااااااااااا

  26. انا بحب امارس مع السيدات والبنات واى وحدة تحب تمارس دة الميل mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا منتظر بكل شوق مهما كان جسمها او لون بشرتها بس المهم تكون جادة وحاتعيش متعة مالهاش حدود

  27. مها:

    انا جميله جدا وجسمى سكسى وبدى انتاك طول اليل والى بدو ينيكنى يكون جامد

  28. مها:

    ممكن ردسريع

  29. انا بحب امارس مع السيدات والبنات واى وحدة تحب تمارس دة الميل mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا منتظر اى وحدة تحب تعيش لحظات الحب والمتعة وتكون محتجاها بجد ودايما جاهزة ومستعدة للمتعة ولذتها وانا بتفانن فى معاشرة ومعاملة السيدات والبنات واسعادهم فى لذة المتعة مهما كان جسمهم او لون بشرتهم انا مستنيكى يامها على الميل اوك

  30. ميدو:

    اريد قصص حلو كتير

  31. ly:

    وين السوالب

  32. الساخن:

    احب السكس

  33. غير معروف:

    no comment till i sea

  34. الاسكندرانى:

    ممكن انسانة رقيقة من اسكندرية 0171664845

  35. مها:

    ممكن شاب يسهر معى تعبانه كثييييييييييير

  36. مها:

    ممكن رد سريع بعرضكو

  37. حبيب:

    مها عندك ايميلى ضفنى

  38. مها:

    حبيب انت موجود رد على بسرعه

  39. مها:

    موجود حد والا اى

  40. عزيز:

    مشكوررررررررر

  41. saad ah:

    انا فى انتظار بنت جميلة تليفونى 0120528599

  42. احمد محمود:

    انا بحب السكس بس انا بحب النيك علشان زبرى هو الى ماشينى انا زبرى طوله 1.5

  43. احمد محمود:

    اى بنت شابه عايزه تنحرف تجيليى انا اعاد فى العماره لوحدى محتاج الى بنت تلعب فيه ولعب فيها براحه عامل زى الحديده

  44. احمد محمود:

    انا رقمى 0166118174 انا بحبك يا مها انا عايز انيكك بس اولى اه اه اه اه اه اه

  45. احمد محمود:

    كل الى على شبكه سكس ابن متناكه انت ولاد علئه انت متناكين انت عندك اخوات بنات او امك او اى حد اريبك بيحب السكس يا ولاد المتناكه

  46. انا بحب امارس مع السيدات والبنات واى وحدة تحب تمارس دة الميل mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا منتظر اى وحدة بتحب تعيش لحظات المتعة الحقيقية وتكون جادة للعلاقة والممارسة وبتفانن فى متعة السيدات والبنات واشباع رعبتهم وتلبية رغبتهم فى ممارسة الجنس واسعادهم ومعاملة وموعاملة السيدات والبنات ومعشرتهم مهما كان لون بشرتها او جسمها المهم تعشق الجنس ومتعتة والحب تكلمنى على الميل

  47. اسامه:

    ممكن اتعرف علي وحده من القاهرة تحب السكس عنده 17 سنه انا رقمي 0171904429

  48. اسامه:

    ممكن بنت تعبانه تكلامني علي الياهو انا اميلي mido_mido55656من القاهرة بس للجدين فقط

  49. zoomnet45:

    مشكووووووووووووووووووووور

  50. zoomnet45:

    مشكوووووووووووووووووووووور

  51. انا بحب امارس مع السيدات والبنات واى وحدة تحب تمارس دة الميل mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا منتظر اى وحدة تحب تعيش متعة الممارسة بالطريقة اللى تحبها بس تكون علاقة جادة وتكون بتعشق الجنس جدا وانا بتفانن فى معاملة السيدات والبنات وكمان خبير فى معشرتهم واسعادهم بقمة المتعة مهما كان جسمها او لون بشرتها بس تكون جادة

  52. مهند:

    ممتاز جدا جدا

  53. mansoor:

    افلام السكس هي معني او عمل لايليق بالامة الاسلامية وحرام بالنسبة لنا ننحن المسلمين ويجب ان يحجب نهائي من شبكة الانترنت العربية

  54. محمود:

    النيك جميل والكس اجمل موووووووووووووووووووووت

  55. مجدي الحبسي:

    لايجوز ممارسة الجنس انصحكم بهذا. ممممممشكوووووورين

  56. mok:

    جيد جداً

  57. حيدر:

    الكس احلى شى فى الدنيا والبز اهلى

  58. ليلة الدخلة:

    ليلة الدخلة|ليلة الدخلة فيديو|صور

  59. ليلة الدخلة:

    ليلة الدخلة|ليلة الدخلة فيديو|صور

  60. سمير:

    ناس مريضين لازمنا دكتور نفساني أو نتزوج

  61. نونه:

    اجنس اخطر شى فى الدنيا
    من اقترب منه احترك ومن ابتعد عنه مات

  62. basher-22@hotmail.com:

    انا احب السكس في البنات

  63. toka:

    noooooooooooooooooooooooooooooooon

  64. sexy:

    ليلة الدخلة|سكس|فيديو نيك

  65. انا بحب امارس مع البنات والسيدات واللى تحب ومشتاقة دة الميل mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا منتظر اى وحدة تعشق الجنس بجد وبتموت فية بس تكون جادة فى كدة وباى طريقة هى تحبها وتكون بتحب المتعة بمختلف اشكلها وليا خبرتى و اسلوبى فى متعة البنات والسيدات ومعشرتهم وبتفانن فى اسعدهم وتلبية رغبتهم فى الجنس ومعشرتهم مهما كان لون بشرتها او جسمها

  66. amrwb:

    شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  67. amrwb:

    شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  68. احمد البتراني:

    وينك اوس

  69. افلام سكس:

    اكبر مكتبة
    افلام سكس و تحميل مباشر

  70. نهى:

    اكبر مكتبة افلام سكس و تحميل مباشر

  71. عبدالرحمان:

    انااحب الجنس مع النساء

  72. الولهان:

    انا احبد امارس الجنس بس معى وحده مابتعرف شي عن الجنس بحس متعت الجنس معه

  73. احمد البتراني:

    انا شاب عراقي اقيم في العراق احب الجنس موت عندي قدرة خيالية على امتاع المراة
    عندي مكان سري مو طبيعي لمزاولة الجنس تلفوني 07707745793 ايميل
    ahmad_abid 79 انا بالانتظار

  74. حبيبه:

    سكس ده شيئ مقرف واصلاا حرام
    لان كل ده كفر بربنا

  75. bond:

    جامد جدا لانه بيوعى الشباب

  76. نور الدين:

    نموت علا سوة و الشيرات لي عندهم زك شباب وهادا الرقم تاعي من الجزائر فرندة 0771737255

  77. موجب بنغازي:

    ايميلي على الياهو alijmal33.com انا موجود الان

  78. hm.hm9090@hotmail.com:

    الجنس شى غريزى لكن لابد ان يكون هناك حدود لا يتجاوزها الانسان بل في حدود الحلال مع الزوجة او من تختار بعقد شرعي صحيح

  79. rana:

    احب السكس العربي

  80. merna:

    احب الجنس معالشباب

  81. حسن احمد:

    that is good

  82. عبدالمالك:

    اطلب مشاهدة فيلم سكس اقتاح جديد لفتاة لبنانية مجاني

  83. دولى:

    انا احب اتناك من رجال مثل ها دول الرجال

  84. اكادمية الحب:

    تعلن شركة مزبيرو بالفضائح المصرية

  85. محمد:

    ممارسه الجنس كترها مش حلو بس ممارستها لزيزه
    ولكن فى الحلال وليس الحرام

  86. امير العذاب:

    احلا حاجه الجنس

  87. ابراهيم:

    الجنس اجمل شى زى ما قالت دولى

  88. اكرم بلال0776060329:

    انا نحوس على بنت فقدت عدريتها بالخطا تكون جميلة ولا تفوق 19سنة

  89. وليد:

    احب السكس

  90. وليد:

    لولا لسكس لكان الحب قليل

  91. مهند:

    الجنساكتر الاشياء متعة

  92. سكسيـ لحد الجنوونـ:

    انا احبـ النييييييييج الجماااااااعيـ اكثثر من بنتـ (( لذيييييييييييييييييذ )) يم يم

  93. رشا:

    احلى حاجة فى الدنيا السكس

  94. sas:

    احب السكس

  95. mahmoud:

    مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور

  96. سكساوي:

    حلوووووووووووووووووووو

  97. شر:

    انا مش عارف اجيبو ياريت تقولولى ازى

  98. عاشق الكس:

    حلو كثير

  99. عادل:

    اموت فى السكس العربى

  100. مىدو:

    ممارسه الجنس ليس حلو الا في الحالال

  101. مازن:

    النيك الجامد

  102. amine:

    hkh hpfm

    fvgreybhj انااحبكي

  103. اعننت:

    ابعغاببباب باب بب اب باببالل البابىبتببعىبت اى ع قتهقننقىتبىبهبمبهنبنبنبنبهبهببنبمبمبخخرممررممرمررننررننلنةفةةفففوففوفةلةةرةررةرةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

  104. hussam:

    i wanna arab sex

  105. وسيم:

    بدي نيك الطحطح

  106. ayman:

    الكلب يلهث والحمار ينهق فانت ممن يلهث او ينهق

  107. hama:

    فيلم سكس

  108. jhf:

    حءللغءةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةيييييي

  109. محمد:

    سكس عربى

  110. وسيم:

    عايز اشوف فيلم سكس عربي

  111. انا بحب امارس الجنس مع البنات والسيدات وبتفانن فى متعتهم بس تكون جادة فى العلاقة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا منتظر اى وحدة تكون بتعشق الجنس وبشرط تكون جادة فى العلاقة وانا بتفانن فى متعة السيدات والبنات وليا اساليب ممتازة فى معشرتهم واسعادهم واشباع وتالبية رغبتهم الجنسية مهما كان جسمهم او لون بشرتهم بس تكون جادة فى الممارسة

  112. ايمن:

    احب ممارسة الجنس مع السيدات والبنات وبتفانن فى متعتهم انافى انتظراى وحده بتعشق الجنس بس تكون جاده فى العلاقه وده الاميل بتاعى aiman_fahmy33

  113. ايمن:

    احب ممارسة الجنس مع السيدات والبنات وبتفانن فى متعتهم انا فى انتظر اى وحده تكون بتعشق الجنس بس تكون جاده فى العلاقه وده الاميل بتاعى aiman_fahmy33

  114. aly:

    احب النسوان موت واتمنى ان اجد المراة التى تناسبنى وتشبع رغباتى

  115. aly:

    انا عاوز مرة بجد

  116. تيتو:

    مشكوراااااااااااااااااااااااا

  117. Romyo:

    انا رميو الحبيب 0000 احب البنات اوى

  118. محمد:

    الافلام الجنس

  119. ميرو:

    بحب النييييييييك علي الوضع الطبيعي

  120. وائل:

    انا بحب سكس

  121. السويسي:

    النيك فن

  122. حسين:

    كسامك كلك

  123. حسين:

    اشوف فلام سكس

  124. حارس القبور:

    الله يهديكو اتزكرو الموت ان الموت قادم قادم

  125. marow:

    جامد اوي

  126. نايف:

    سكس مثير الاهتمام

  127. الوووواد الدلوووع:

    اه على نيك هيفاء وهبي والله لالحس كسه لو تجيني

  128. ضسصسض:

    gaaaaaaaammeeeeeeeeeeed

  129. تومى:

    بموت في النيك

  130. محمدمحمدالسيد:

    المنتدى جميل جدا

  131. نبي انيك:

    اي بنت تحب السكس والسريه التامه في المعامله تكلمني علي رقمي 0925508131او تكلمني علي الياهو fakrin2004وعندي افلام سكس عربيه

  132. سكساوي:

    بحب السكس جااااااااااااااااااااااااااامد

  133. mezo:

    السكس جامد

  134. غير معروف:

    0218917381173 0

  135. مستشار الحب موجب المنطقة الشرقية:

    أي سالب يحب يتناك بالوضعية اللي اتريحه يتصل بي 917381173 0 أهم شي الجدية

  136. هيمان السبع:

    خسارة هذا الجمال ضايع

  137. على على:

    جيد جدجد

  138. على على:

    كشكور

  139. hassan:

    اموت فى الكس العربى

  140. سامر:

    لا تعليق

  141. العاشق:

    بجد انا مهتم

  142. الدلع عندي:

    اللي عاوزه تتناك من مصر تتصل علي الرقم ده 0145214009

  143. سعد العتيبي:

    السلام عليكم ورحمته الله وبركاته الموقع صارحه حلو والافلام والصور كله حلو ويااريت نشووف جديدكم وعندي سؤال بغيت موقع سكس اول ماافتحه يطلع لي سكس نيج على طول دزوا الراابط
    على ايميلي
    hmooOod-_-010@hotوشكرا ثينكس
    بااي

  144. فهود:

    السلام عليكم والله بغيت بنت من الكويت تبي تنااج انا حااضر الرقم 65106990 _97999017_ وعلى العموم حيااااكم بموقعنا كويت 14

  145. فهود:

    الصرااحه مااعمري نجت بنت كله صبيااان وابي بنت حقت سكس من الكويت لو انه من دوله 2 بتجي الكويت انا حااضر الزب ازهبه له
    ههههههه المهم
    حيااكم الرقم شغااال 24 سااعه
    65106990

  146. شيتا:

    احلي كلام ايه المنيكه دي ايه الشرمطه دي

  147. مها:

    ممكن شاب قوى وعنيف

  148. مها:

    ردو على بلييز

  149. شاب محشش:

    ممكن نتعرف علي بنات

  150. رامى:

    هاى انا رامى من مصر عازب ميش متجوز

  151. سكوت هنشوف:

    اية الجمال دة بتاع النسوان

  152. عباس:

    نفسي بجد في واحدة جادة تحب النياكة

  153. بلال كريم:

    اريد ان اكو عضوا

  154. الكبير:

    اي انسانه تكون محتاجه للجنس شرط الرومانسيه تتصل بي شرط العشق للجنس لكي يحصل توافق 0127759756

  155. مهند:

    احلا شي هوه الجنس اعشق النساء الرومانسيات هذه اميلي mohn_n”yahooşcom

  156. 125:

    راكم على زبي كل

  157. 125:

    ديرو ررايكم مالعرب في العطاية بصح مليحكم الماركيان نيكلكم ماتكم ياعطيان مخلين القدس والتيعو في الزك حتى كعدت كل زكك لي جي دخلو بات فيكم العبر

  158. 125:

    راكم العرب تخمو بزبكم خمو شوية بعقولكم بلاك تنكو الهود خير ماتنيكة بعضاكم ياعطاين الماريكان

  159. 125:

    امراء الخليج كمايسمون انفسهم أو امراء الزك يقضون ليالي حمراء في سويسرا وبلاد الغال او الملائكة وينسون اسرائيل واش الدير العرب الكرب راكم كل 00000000000

  160. عربي زبو مقلب على القحاب تاع العرب:

    تربحو زبي المصاروة موالين المركان بالقحاب

  161. عربي زبو مقلب على القحاب تاع العرب:

    وينكم ياخنين تسبو في الجزائرين للحرورلكم بلادكم ياخينين دخلتو البالو في الأخوة يارخاس وينكم ياقودين المركان وينكم ياارخس العرب

  162. عربي زبو مقلب على القحاب تاع العرب:

    ردو يارخاس ردو مروة قحبة الناس كل شافو راس البزول تاعكم يسرى قحبة الناس كل شافو زكها

  163. عربي زبو مقلب على القحاب تاع العرب:

    وينكم العرب ردو علي ياعطاين

  164. سامى:

    احب النيك بجنون امت على الصدر الكبير وخاصة لمن افرك زبى بينهم وحب نيك الطيز موت وهادا اميالى الى تحب تمارس عبر الكميرةsamy0-0@hotmail.com

  165. غير معروف:

    رقم واحد سنيفير حلو
    0925617961

  166. فلسطيني حر:

    انا اوصلت هنا بالغلط بس ياريت ما اتفكرو في النسوان والزنا فكرو كيف اتحرر فلسطين من اليهود وبعدين خدو السباية بالحلا فلسطين والقدس ولامسجد الاقصي تهود كل يوم وانتم تفكرون كيفة تزنون ******* فلــــــطيني حر

  167. فلسطيني حر:

    والله انتم شباب الامة ياليت تفكرون كيف تحررفلسطين من اليهود المغتصبين لفلسطين والمسجد الاقصي هو اولة القبلتين وثاني الحرمين الشريف ــــــــــ والله انكم لتخدلون المسجد الاقصي وفلسطين ان لم تفكرو فيها *وياليت تفكرو بجدا في الموضوع احسن من السكس

  168. فلسطيني حر:

    وبصراحة انا بدي رد من الجميع علي كلامي انو معي حق ولا ايش رايكم وشكرا لكم ــــــــــــــــــــ انا من فلسطينــــــــــــــــــ من قطاع غزة ـــــــ من مدينة غزةـــــــــ غزة الجنوبية المكن القرب من محررة نيتساريم سابقا

  169. فلسطيني حر:

    سامىقال :

    October 9th, 2009 at 6:53 am

    احب النيك بجنون امت على الصدر الكبير وخاصة لمن افرك زبى بينهم وحب نيك الطيز موت وهادا اميالى الى تحب تمارس عبر الكميرةsamy0-0@hotmail.com

    بلاش من الكلام الفاضي ياسامي شوف فلسطين ايش بدها مش زبك خليني اقولها بالبلدي ياسامي يامحترم احنا في فلسطين ندبح كل يوم من اخل القدس وللعلم نحنو لانوجوا منك ان تحرر عنا بلا الداء الصادق من سويداء قلبكم ياسامي احسن من كل كلامك فلسطين تهود ولامسجد الاقصي يوهود كل يوم

  170. فلسطيني حر:

    ايش يامهند هل تعشق النساء اكثر من ربك ام مادا يامحترم الله فوق سبع سموت شيفنا كلنا نحن نحارب اليهود انتم تفكرون القضيب وما يشتهي حرام عليكم حرام عليكم حسبنا الله ونعم الوكيل

  171. فلسطيني حر:

    اها ليش هيك ياعرب مش حرام عليكم اتسيبو فلسطين من غير ما اتفكرو فيها والله انكم ستسألون امام الله فيما افنيتم شبابكم وعمركم ماذا سيكون ردكم علي الله يوم الحساب هل السكس والزنا زالواط ومص كذا وكذ حرام عليكم فلسطين محتلة حاربو من اخلها من اجل المسجد الاقصي

  172. فلسطيني حر:

    بدي رد من كل المشاركين في السكس العربي زي ما انتم بتقول علي 171

  173. mero:

    ما في حد ما بحب السكس الكل بيحب السكس والبنات بيحبو السكس بس لما تيجي تنيك وحده بتكون ميته تنتاك بس بتحكيلك لا لا هلا بييجي اخوي هلا بتيجي امي وهي تحتك بتنتاك وبتعصر في حالها على زبك

  174. mero:

    خلينا من فلسطين يا ابو فلسطين انت انا كمان فلسطيني وما اجاني من هلحروب الا سته من عيلتي ماتو علشان ارضي كل الفلسطينيين وشو جابرني خليني يعني الكل محروق وعلشان فلسطين يعني نقطع زبابنا والله عال ؟مع الاحترام يعني لا تنسا في فلسطين وفي كيف ولا انا غلطان يا حماة الوطن

  175. البوب:

    احب المداعبه الجنسيه قبل النيك و افضل الزوجه الخائنه

  176. شكرى:

    تسلم يا بلشا

  177. مستشار الحب موجب المنطقة الشرقية:

    لو انت سالب حلو وجاد
    من مدينة درنه
    وعمرك مش اقل من 18 سنة
    و تبي موجب وسيم محترم ايقدرك ويشبع رغبتك الجنسية
    بهدوء وبكل سرية اتصل بي علي الرقم
    0917381173
    وانا في خدمت السلوالب

  178. احمد:

    عايز سيكس

  179. مزيم:

    سكر/////////////////////////////////

  180. محمد:

    احلى سكس

  181. محمد:

    احلى سكس

  182. رامي:

    يا جماعة انا وزوجة اسماعيل هنية نلتقي كل اسبوع امص لها وتمص لي انها جميلة جدا من اراد ان يلعب عليها الحجز عند محمود الزهار _غزة

  183. اسماعيل هنية:

    الزهار ابن شرموطة بحكي انو ناك زوجتي والله لانيك زوجته بس يسافر يومين بدي اروحلها ع الدار واحط زبي ولحيتي في كسهاهههههههههههههه

  184. حمساوي مولع:

    انا من القسام في غرة بدي واحد ينيكني ويعطيني بكيت دخان لدي طيز حلوا جدا والاسعار رخيصة للزبائن.
    بس بدي واحد زبو طويل وقاسي

  185. الشيخ وادي:

    انا شيخ حمساوي قررت الاعتراف بانني نكت زوجات كل المشايخ الحمساوية في سعير وحدة وحدة .
    انا بدي زب ينحط في طيزي لاني شيخ سافل

  186. costa_nene2001@yahoo.com:

    ما في حد ما بحب السكس الكل بيحب السكس والبنات بيحبو السكس بس لما تيجي تنيك وحده بتكون ميته تنتاك بس بتحكيلك لا لا هلا بييجي اخوي هلا بتيجي امي وهي تحتك بتنتاك وبتعصر في حالها على زبك

  187. shekomoto:

    thankssssssssssssssssssssssssssssssssss

  188. ابوك:

    كسمكم يا بتوع السكس يا ولاد المتناكة

  189. ابوك:

    كسمكم يا بتوع السكس يا ولاد المتناكة

  190. am-as.net@hotmail.fr:

    sexyyyyyyy

  191. سامي:

    انا من الجزائر اريد ان انيك شباب او بنات في منتهى الجمال رقمي هو 002130772970175 اميساج اولا في اقرب وقت انا في الانتضار شكرا

  192. ميمو:

    لعنكم الله وخزاكم على هذا الكلام

  193. نانسى:

    انا احب السكس مووووووووووووووووووووووت

  194. نانسى:

    ودة رقمى للمارسة السكسية 0195050124

  195. انا العاشق الحزين:

    قل ما يقول الناس هذا كذببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب بيجداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  196. انا العاشق الحزين:

    نفسى اتكلم مع اى حد بجد وده رقمى 0172735584 او0146854725

  197. skndr41:

    احب البنات الحلوة واعشق الليل معهم اتمنا ان يكون افلام الفديو اكثر اثارة وبدون انقطاع

  198. علاء:

    انا بحب السكسي موت ممكن اي بنت بتحب السكسي تجي على الاميل alaaa02 التصال

  199. واحد من لبشر:

    مرحبا شباب بنات كيفكوم نشاءلله تمام

  200. سامي:

    انا من الجزائر اريد شباب انيكهمانا والع نار 0772970175

  201. shekomoto:

    thankssssssssssssssssssssssssssssss

  202. shekomoto:

    thanksssssssssssssssssssssssssssssss

  203. mounir-123:

    slt ana mounir min maroc love sex

  204. الطنطاوي:

    اول مرة اعرف اللي في رجالة في بلد اسمة الجزاير بيعرفو ينيكو كفو اللي بيتناكو عندكم الاول

  205. منى:

    شيي عجيب غريب

  206. OASAMA:

    انا ولد وسيم وسالب من ليبيا ممكن علاقة جاده بسالب من ليبيا للتبادل 22 سنه

  207. OASAMA:

    انا ولد وسيم للتبادل ممكن ان تتصل علي الايميل SOMOZZR1000 من ليبيا عن شرط

  208. النمر:

    لم اشاهد شي عشان اعلق علية

  209. محمد:

    سكس عربي

  210. ميدو:

    شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  211. ميدو:

    شكرا على اية

  212. سيبرنت:

    اشكركم لكن ما مشى معى شىء تشكرو حبايبى

  213. عواد:

    احب السكس

  214. الشبح:

    مشكور

  215. احمدالمصرى:

    نفسى اكون معهم

  216. احمدالمصرى:

    فاااااااااااااااااااااان الافلام

  217. محمد:

    كيفكم

  218. يوسف:

    انا سالب حلو من ليبيا ممكن موجب من طرابلس هدا رقمى 0914506915

  219. الى يوسف:

    انا موجب ورومنسي وجاد مستني موافقتك نتصل بيك

  220. me:

    maha how to call you

  221. المزيونة:

    مساء العسل لاحلي ناس بالشات انا المزيونة الليبية ممكن حد يبي يتعرف

  222. فادي:

    وين الحلوات

  223. شكرا:

    شكرا جزيلا

  224. كمك:

    الجنس

  225. سرسري قديم:

    بحب نيك الطيز اذا بي وحدي بتحب تكتبلي

  226. الجاىر:

    مفيش مدام تبي النيك

    وجوزها مهوش مكيفها

    جنسيا تتصل 0923987638

    صور احلي سكس موجوده

  227. رئيس منتديات كسكوس:

    من يريد الاشتراك او اى شى اخر
    0185192399
    كملمونى
    وانا هظبطكم
    اوكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى
    بااااااااااااااااااااااااااى
    مع تحياتى

  228. toto:

    جامددددددددددددددددددددددددددددددد

  229. اكول:

    ممتع للغاى

  230. مرشد11:

    شكرا جزيلا

  231. الساحر:

    اموت فى السكس السعودى

  232. نبي نيك:

    اي بنت تحب السكس والسريه التامه في المعامله تكلمني علي رقمي 0925508131او تكلمني علي الياهو fakrin2004وعندي افلام سكس عربيه

  233. abdou:

    nik yemakom

  234. سامي الاردن:

    انا بدي وحده امصمص كسها وركل اشئ فيها لحس

  235. سامي الاردن:

    انا بدي بنت من الاردن الحس كسها واشرب ضهرها وتشخ في تمي تلفون 0796480980

  236. عرفات:

    مساء الفل للجميع

  237. كونن:

    من يرغب في التعارف هدا ايميليdonsweet_84@yahoo.com

  238. كونن:

    الباين كساد

  239. كونن:

    انا موجود وفاتح الايميلdonsweet_84@yahoo.com

  240. امجد:

    موقع رائع جدا شكرا لكم

  241. الترهوني:

    انا ابحت علي مدام من اجل العلاقه المحترمه
    من تجد في نفسها الرغبه الصادقه
    تبعت مسج مواففه اوتدكر شروطها اواتصال
    0914541511
    الترهوني في الانتظار

  242. سامي:

    انا اريد ان انيك شباب بين20و29سنة رقمي0772970175

  243. جامد جدا بموووووووووووت فيك:

    افمك الجامدة دى

  244. اوووووووووووووووووووووووووووووووو:

    اوووووووووووووووووووووووووو اححححححححححححححححححححح

  245. كيمو:

    احليفيلم سكس

  246. ملوكة:

    وااااااااااااااااو زبة جامد اخر حاجة

  247. النياك الجامد:

    انا شاب عمرى 27 سنة زبرى 21 سم بأعشق ممارسة الجنس مع البنات على التليفون
    اللى عايزة تتمتع بالجنس والنيك بالتليفون تتصل بيا على 0142255413 أنا مستى وزبرى بينادى على البنات اللى بتحب النيك كلمينى بسرعة

  248. النياك الجامد:

    بحب النيك بالتليفون وممارسة الجنس مع البنات اللى عايزة تتصل حالا على 0142255413 زبى واقف مستنى اتصلى مش حتندمى وكسك حيتمتع بجد

  249. محمد:

    الموقع 100/100

  250. بالوظة:

    بحس انفاسى لما بتىجى مراتى

  251. بالوظة:

    احب انيك هل من مطاطوع يالة عايز انبك

  252. بالوظة:

    June 11th, 2009 at 7:42 pm

  253. بالوظة:

    رقم هوا ارضى 22840315

  254. بالوظة:

    هل من مجيب

  255. بالوظة:

    هل من مجييييب يلا لحسن انا على الخر

  256. ساحر البشر:

    بليز ممكن رقم تليفونك يااااااااااا مها

  257. ساحر البشر:

    اريد ساحرة جميلة تملك الحب والرومنسية رقمى 0186307771

  258. حازم الاسيوطى:

    انا بمارس التدليك الجنسى بمهارة بشرم الشيخ وبموت فى تدليك النساء تدليك الصدر تدليك الكس والجسم بمهارة عالية

  259. حازم الاسيوطى:

    امالرس التدليك بمهارة والتدليك الجنسى هل توافقنى امورة مووووووووووووووووت

  260. حازم:

    امارس التدليك الجنسى هل من امورة موووووووووووووووووت

  261. احمد:

    لاتدور ولا تحتار زبى مفيد اكتر من الخيار 0113644403

  262. emadll:

    اللى عايزة تتنك انا انكه بجد

  263. king_197815@yahoo.com:

    ممكن اكلم وحده تكون تحب السكس من اسيوط عالايميل king197815@yahoo

  264. احمد:

    حلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  265. عبدالفتاح:

    انا مجنون افلام سكس

  266. الجوكر:

    بى اتعرف على بنوته فى 16 من عمرها بشرط الجمال

  267. خليل:

    جميبل جدا شششششششششششششششششششششششو حلو

  268. مهند:

    ياولدي ده هي الكس ولابلاش ده اشي جميل أوي

  269. مهند:

    اش جمل اوي

  270. lolo:

    مشكوررررررررررررررررررررررررررر

  271. ياسر:

    عيزين بنت حلوه

  272. مراد:

    مشكوريييييييييين

  273. zvxc:

    انا بحب النسوان

  274. خالد:

    انا احب السكس العربى شششششششششششششكرن

  275. خالد:

    انا مجنون افلام سكس

  276. سامي:

    زبي يناديكم على رقمه0772970175

  277. abo wadee:

    انا بحب افلام السكس واود مشاهدتها

  278. السلام:

    يا متناكين يا خولات يا صحاب الموقع ده بدل ما تدلونا على الصح تتدلونا على الغلط والنار منكم لله

  279. نانا:

    هاااااااااااااااااااااايل

  280. أعتزلت الحب:

    قمة الالم
    ان تفتح عينيك يوما على واقع لاتريدة
    ان تتذكر انسان عزيز رحل بلا عودة
    ان تكتشف ان لا احد حولك سواك ان تقف امام المراءه فلا تعرف نفسك
    ان تشعر بالظلم وتعجز عن الانتصار لنفسك
    ان تبدا تتنازل عن اشياء تحتاج اليها باسم الحب
    ان تتضاهر بما ليس في داخلك كي تحافظ على صورتك جميلة
    ان تصافح بحرره تدرك تماما تلوثها ان تبتسم في وجه انسان تتمنى ان لا تراه ابدا وتمضي
    قمة الالم ان تغمض عينيك على حلم جميل وتستيقض على وهم موئلم
    ان يداخلك احساس مقلق بائنك قد تسببت في ظلم انسان ما
    ان تضحك بصوت مرتفع كي تخفي صوت بكائك
    ان تلتقي شخصا قد شاطرك نفسك يوما وتكتشف ان مشاغل الحياة قد غيبتك من ذاكراتة تماما
    ان تنام وفي داخلك امنية ان لا تستيقظ ابدا
    ان تحمل هديتك لانسان يتفنن في اغلاق الابواب دونك ان تلوح مودعا لاشياء تتمنى ان لا تفقدها ابدا

  281. أعتزلت الحب:

    أسير في الليالي ابحث عن قلب ياويني أبحث عن فرح بلا احزان عن ورد بلا اشواك عن قلب يمائه الحنان ابحث عن امراءه تشركني الحياه

  282. أعتزلت الحب:

    للذكرى امل وللامل طموح وللطموح جروح وللجروح دواء والدواء هو القاء فذكرني لعل الامل بالقاء يلتي يوما ما فلولاك ما استيقظ الامل الى داخلي

  283. أعتزلت الحب:

    ما زالت اسير احساسي الصلدق نحوكي وما زالت ابحث عنكي وما زال قلبي يحدثني انكي هنا تشتاقي كما اشتاق وتتذكري كما اتذكر

  284. أعتزلت الحب:

    من المولم ان تحب بصدق وان تخلص بصدق وان تغفر بصدق ثم تصدم بنهاية تخذل كل الذي قمت به
    من العذاب ان تنتضر من لا ياتي اليك وان تحب من لا يشعر بك وان تحتاج الى من لا يحتاج اليك ثم تكتشف ان اجمل العمر كان سرابا

  285. أعتزلت الحب:

    الحب مخدر كلما تناولتة الانفاس ازدات بهي شغفا و ولعا
    الحب حقيقة يكتنفها الغموض يحاصرها التعجب يرتاب منها المبدى ومن اول رشفه لا يطيق البعاد ولا يصبر على البين ولا يقاوم الاشواق يستسلم للاحلام
    الحب عالم يخترق مجاهل النفس يكشف اسررها يعريها يترجمها يزرع فيها زهور الفضيلة او اشواك الرذيلة يعيد الروح فتتنفس وتستنشق نسائم الوجود بنفاس زكيه يجعلها متفائله طامحه مثابرةالحب ساحر يتلاعب بالقلوب يدعبها يعيد صيغتها
    الحب بحر كلما ازداد عمقا ازداد غموضا و اتسعا

  286. غير معروف:

    الوووو

  287. غير معروف:

    الووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  288. راشد:

    احب الجنس ولحس الكس

  289. أعتزلت الحب:

    ممكن نتعرف على بنت بهدف الزواج anas8896

  290. أنس:

    شاب وسيم رومنسي نحب البنات و نقدر الجمال وبالاخص جمل الجسم
    ممكن نتعرف على بنت بهدف الزواج anas8896
    2604396

  291. رجل_الجنس:

    امووووووووووووووت على نيك البنات والتنويع البيضاء والسمراء والطويله والقصيره الي تحب تجرب حقي ترد……….

  292. مصطفى:

    انا بحب افلام السكس واود مشاهدتها

  293. ابن القساااااام:

    اقسم بالله يلي بغلط علي هنية احسابوا مش معي مع رب الكون وبعدين معي

  294. wassime:

    ahhhhhhhhhhh ohiboo nik albanat wasexxxxxxx

  295. السكس العربى احلى واحلى:

    مفيش غير السكس العربى

  296. ahmed:

    موقع جامد اخر حاجه

  297. ياسر:

    اتق الله

  298. ياسر زكريا اسيوط:

    لو كان معاك اخت شاز كا ممكن تخلى الناس يتفرجو عليها ولا حتى انتا اتق الله

  299. محمود:

    انا عايز افلام سكس مترجمه

  300. احمد:

    سكس من الاخر من فضلكم

  301. SHOSHO:

    شكراعلى لافلام

  302. التائه:

    والله بجد كلاب

  303. التائه:

    اتمني لكم دوام الهدايا واتمني ان كل شاب يتقي الله في نفسه ويتخيل كل فتاة هي امه او اخته ولا يوجد شي اجمل من الحلال فسارع الي تقوى الله وتزوجو بالحلال حتي وان تواجدت الظروف الصعبه والله يتقبل منا ومنك التوبه والمغفره

  304. احمد:

    احلي حاجة السكس العربي

  305. lovemaker:

    اتمنى ان تكون افلام رائعة

  306. سامي:

    انا من الجزائر ابحث عن شباب انيكهم ولكن بسرية تامة0772970175

  307. lpl,:

    اجمل سكس شفته

  308. احمد:

    عايز تبعتلى سكس

  309. lolo:

    مشكووووووووووووووور

  310. المولع:

    مرحبا ممكن عناوين للسكس العربي خاصة لهيفاء ونانسي

  311. عماد:

    افلام سكس عربى حلوة صقافه

  312. ياسر الولهان:

    متعنا بذوقك

  313. ياسر الولهان:

    انا عايز حاجة حلوة

  314. ف5غف:

    34535 ثلباغفتغف

  315. انا بعشق ممارسة الجنس مع البنات والسيدات وبتفانن فى متعتهم واسعدهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا خبير فى عمل المساج والتدليج وعندى اساليب ممتعة لممارسة مع السيدات والبنات مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة

  316. yusuf:

    اجمل شى هى المتعة الجنسية واح شى الممارسة

  317. yusuf:

    اجمل المتعة الجنسية واحل شى الممارسة

  318. yusuf:

    انا احب المتعة والممارسة الجنسية او نار نار

  319. سامي:

    احلي حاجة السكس العربي

  320. ملك الرومانسيه:

    ما تحلى الرومانسيه الا مع غروب الشمس

  321. انا بعشق ممارسة الجنس مع البنات والسيدات وبتفانن فى متعتهم واسعدهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا منتظر اى وحدة تعشق المتعة وعاوزة تعيشها بس تكون جادة وبجد هاتكونى اسعد وحدة تمارس فى الدنيا انا على الميل وماتتردديش

  322. عماد:

    احلى سكس مصر

  323. mohmed:

    رلاييب

  324. اثسخؤش:

    sexy
    افلام سكس عربى

  325. بببنبالبلي:

    يلتيلبيتلب ملمتالاتب بليبيلبينبنتاب فيلابيبلسلبيليل تنبنب

  326. انا بعشق ممارسة الجنس مع البنات والسيدات وبتفانن فى متعتهم واسعدهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا خبير فى عمل المساج والتدليج وعندى اساليب ممتعة‎ ‎وممتازة فى معاشرة و الممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رغبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفنن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكالمنى على الميل

  327. mido:

    جامممممممممممممممممد جدا

  328. محمد عبدة:

    انا بحب سكس

  329. ناعفغ:

    جامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده

  330. حسن حسين:

    انا بحب السكس

  331. ال:

    انيكش ما اهل العربيات

  332. القرموطى:

    انا بعشق الجنس للجادات من البنات والحريم من الجنسين

  333. ahmed:

    thankes for fils

  334. ahmed:

    انا عاشق الجنس مع الرجال او السيدات

  335. اعوذبلله:

    استغفرو الله

  336. اسلام:

    مشاهدة

  337. اسلام:

    fdrtgvbhjui

  338. الزبير:

    مشكور جدا

  339. الزبير:

    مشكوور عى المجهود

  340. النمر:

    اي وحده تبي النيك
    اوتبي صوره الزب
    مسج اواتصال
    0923960883

  341. محمد:

    شكرا لكم

  342. محمود احمد:

    مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  343. بوجي:

    انا بحب السكس واي وحده عايزه تتناك تكلمني علي الايميل عشان زبري بيوجعنيوده الايميل بتاعي salem_saleh18

  344. انا بعشق ممارسة الجنس مع البنات والسيدات وبتفانن فى متعتهم واسعدهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    الحيوان اللى بيكتب باسمى يبطل بدل مانيك امة واختة مع بعض

  345. انا بعشق ممارسة الجنس مع البنات والسيدات وبتفانن فى متعتهم واسعدهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا خبير فى عمل المساج والتدليج وعندى اساليب ممتعة‎ ‎وممتازة فى معاشرة و الممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رغبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفنن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكالمنى على الميل وتكون جادة فى العلاقة

  346. الله:

    اقول لكم استغفرونى اغفرلكم

  347. كاجو:

    اتقو الله فى الشباب

  348. وسام:

    مشكوريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين

  349. احمد 2010:

    استغفروا الله

  350. احمد 2010:

    استغفرو الله

  351. ميدو:

    منوررررررررررررررررررررررررررر

  352. 6غغغ:

    طظظظظظظظظ

  353. روان:

    هاي انا روان وبحب سكس كتير يا ريت تبعتولي صور ومسجات سكس نار ع رقمي0788033201

  354. نور الدعجة:

    كل واحد مفكر حالو ان السكس هو المتعة بكون كندرة لانو مافي شة بالحرام بكون متعة وتزكرو:الحرام حلم بس بيلسع

  355. نور الدعجة:

    كل واحد مفكر حالو ان السكس هو المتعة بكون كندرة لانو مافي شة بالحرام بكون متعة وتزكرو:الحرام حلو بس بيلسع

  356. بلال:

    اهههههههههههههههههههههههههههههههههه

  357. aaa_aaa22166:

    احلى سكس ومشكورين جدا

  358. YAHYA:

    CHARCHE FAMME MOSLIMA POUR MARIAG

  359. ali gana:

    meet your match here

  360. adel:

    جميل جدا جدا جدا

  361. احمد:

    دمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااغ

  362. ميدو:

    تمام اوى كده

  363. مراد:

    رامي منيك

  364. حسن:

    معكم دائمان

  365. محمد:

    جامد اوووووووووووووووووووووى اخر حاجه نفسى اعمل زيهم

  366. ابراهيم_:

    فين السكس مششششششششششششششكوريم

  367. amine:

    ana ahib alnik

  368. هت:

    جووووود

  369. مصطفى:

    لا يوجد

  370. انا بعشق الجنس مع السيدات والبنات وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم واتمنى واحدة تكون بتعشق الجنس وبتحبة وتكون جادة فى العلاقة تكالمنى ودة الميل بت:

    انا خبير فى عمل المساج وبتفانن فى الخاصية دى وعندى اساليب وطروق ممتازة وممتعة فى معاشرة والممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رعبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكلمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى العلاقة

  371. انا بعشق ممارسة الجنس مع السيدات والبنات وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم واتمنى واحدة تكون بتعشق الجنس وبتحبة وتكون جادةودة الميل بتاعى mohamed_mostafa1:

    وطروق ممتازة وممتعة فى معاشرة والممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رعبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكلمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى العلاقة

  372. انا بعشق ممارسة الجنس مع السيدات والبنات وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم واتمنى واحدة تكون بتعشق الجنس وبتحبة وتكون جادة وعاوزة تمارس ودة الميل ب:

    انا خبير فى عمل المساج وبتفانن فى الخاصية دى وعندى اساليب وطروق ممتازة وممتعة فى معاشرة والممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رعبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكلمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى العلاقة

  373. انا بعشق ممارسة الجنس مع البنات والسيدات وبتفانن فى متعتهم اوسعدهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا خبير فى عمل المساج وبتفانن فى الخاصية دى وعندى اساليب وطروق ممتازة وممتعة فى معاشرة والممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رعبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكلمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى العلاقة

  374. باسم:

    انتو ناس فادية وهيفين

  375. باسم:

    ممكن اتعرف على احد محترم بنات او ولد

  376. باسم:

    ممكن احد فادى اكلمة

  377. شاش:

    تمام اوى كدة يا معلم

  378. نومو:

    أحب السكس

  379. ksa:

    تعبة من التجليخ ابي انيك

  380. محمد:

    اههههههههههه نفسى انيك وحده

  381. طاطا:

    انا بحب السكس المحارم

  382. هارون المجاهد:

    لو كان ا تروح اتنيكمك القحبة مشو خير يا ولد الفاجرة

  383. سند:

    ممكن موجب حلو محترم من طرابلس انا سالب

  384. احمد:

    احلا نيك

  385. سكس واو:

    انا بحب السكس

  386. سكس واو:

    السكس حلو جدا

  387. هاهاهاهاهاهاهاهاها:

    السكس المصري كبير

  388. تامر حسني:

    مبروك للشباب الزب الكبير

  389. تامر حسني:

    روحو شوفو زب عمرو دياب احلى زب في مصر كلها

  390. تامر حسني:

    مين الي بدو يمص زب شحاته

  391. تامر حسني:

    الزب الزب الزب

  392. النسر:

    انتو كلكم خولات وكلاب

  393. جومانا:

    موضوع جميل جدا وعجبنى بس فين الروابط المباشره

  394. زبوا:

    الزب الزززززززززززززززب

  395. زبوا:

    زبى يا زبى

  396. موجب:

    اي بنت او سالب يحب يتمتع ايكلمني علي الهاتف0924545531 اوعلى الياهو mf50x

  397. ghost libya:

    كلكم فروخ قحبة انت وياها لاهيين بالسكس ما سكس

  398. ghost libya:

    اتجه الى الله راهو الدنيا قريب اتم صلو صلاتكم مرض لهاالشكلات الي زيكم

  399. علاوي:

    الزب هو سر نجاح المراءة

  400. ممممممممممممممم:

    هو الشعب المصرى مبفقرش الالالالا فى زبووووووووووووووووووووو

  401. انا بعشق ممارسة الجنس مع البنات والسيدات وبتفانن فى متعتهم اوسعدهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا خبير فى عمل المساج وبتفانن فى اسعاد واشباع رغبات السيدات والبنات وعندى اساليب مميزة فى الممارسة ومعاشرة السيدات والبنات وتلبية رغباتهم الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتهم المهم انها تكون بتحب وتعشق المتعة و الممارسة الحقيقية تكالمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى العلاقة

  402. farid:

    ان ولد من ا لمغربي عمري 27 سنة . زبي 20سنتمتر . ابحث عن بنات عربية سكسي رقمي00212677309339

  403. ايمن:

    اناولدسالب عمري20سنه
    هدا ايميلليggaysexe@yahoo.co

  404. رامي:

    انا رامي ابحب امارس الجنس و خصوصا من البناة الي عمرهم بين12الى18سنه و هذا ايميليibshvip@yahoo.com

  405. احمدحامد a:

    kwt ,kwt dukn kkkkkkkkk jhguyt

  406. ساروووخ:

    انا موجب نااار**اسمر**35 سنة احب السوالب**واحب البنات من الخلف**طول ايري 20سم بدون خداع قوى الجسم**احب الممارسة أكتر من ثلاث مرات على الأقل في ساعة واحدة**من يرغب فيني يترك رقمه***أو يدخل على برنامج نمبوذ ويسيب اسمه هنا *سارسل له صورتي وصورة ايري

  407. سميك:

    خبير في جي سبوت ولحس

  408. سميك:

    خبير في جي سبوت ولحس 00966554208386

  409. مبادل حلو:

    لو فيه مبادل حلو سنفور يتصل بي 00218918945596

  410. اير:

    انا شاب من السعودية زبى طوله 25سم واحب النيك شديد للبنات والحريم وممكن انيك 4 ادوار دون وقوف

  411. ابراهيم_:

    فين السكس للاان مشفتش سكككككككككككككس

  412. محمود:

    يبدو انة موقع متميز

  413. بؤتب:

    يسشيشؤء

  414. احمد:

    شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  415. ماشفتش اى حاجة:

    نفسى اشوف

  416. عادل:

    صباح الخير

  417. غير معروف:

    لحس وبس

  418. علي:

    هذه الافلام محرمة للمشاهدة

  419. احمد:

    ما شفث ولا سكس

  420. سامي:

    انا من الجزائر موجب ابحث عن سالب0772970175

  421. مدحت:

    مشكوررررررررررر

  422. gigg:

    عخخت ننهغ 9799 ىنتن

  423. روني:

    لو فيه مبادل حلو سنفور

  424. روني:

    ييسصيب

  425. روني:

    ئششئئء

  426. محمد:

    احب النيك

  427. nader:

    كمويس

  428. فين:

    فيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين

  429. esmail:

    متعة الجنس

  430. حلوووووو:

    حلوووووووووووو

  431. سكس كام 2 كام:

    لو في بنوتة تحب السكس او سالب ياريت يكون في كام عشان نتسكس علي الكام انا عادتن اكون علي النت بعد 12 ليلا باي tark.tark27‎@yahoo‏ انا من ليبيا باي

  432. malik22:

    هذا سكس والي بلاش

  433. ابوعلي:

    سكس متعاء

  434. ابوعلي:

    سكس الحلو

  435. ابو علي احمد:

    انا ابحث عن انثى من اليمن تحب ان نقيم علاقه سريه

  436. يليل:

    لابراز

  437. احب اشاهد بنات:

    ياريت اشاهد بنات حلوين ولهم اكساس حلوة ونظيفة

  438. انا بعشق ممارسة الجنس مع البنات والسيدات وبتفانن فى متعتهم واسعدهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا خبير فى عمل المساج وبتفانن فى الخاصية دى وعندى اساليب وطروق ممتازة وممتعة فى معاشرة والممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رعبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكلمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى العلاقة

  439. وليد:

    بمووووووووووووووووووت فى السكس

  440. waledtamam:

    مشكككككككككككككككككككككككككككككككككككور

  441. zz_zz8552@hotmail.com مجدى:

    اى واحدة عايزةتتناك بجد وتستمتع حقيقى تتصل بيا 0103834583 وبسرية تامة تامة

  442. zz_zz8552@hotmail.com مجدى:

    اى واحدة عايزةتتناك بجد وتستمتع حقيقى تتصل بيا 0103834583 وبسرية تامة تامة اتصلى واوعدك مش هتندمى وياريت تكون من اسكندرية

  443. ;tnnnnnnnnnnnnnn:

    ;iننننننننننننننننننننننننننننننننن

  444. نادر:

    من لا يحب لجنس

  445. نادر:

    walakin man ya3rif kayfa youmariss l zinss hada houwa lmouhim ikhwani akhawati ansa7oukoum bi kitab kamasautre li ta3lim l zinss wanou9at l itara f fi l jasat wal l3adid min l wad3iyat waachya2 oukhra

  446. نادر:

    aflam six hal hiya wa9i3 am khayal hal youmkin tadbi9 manouchahid fi l aflam ida kana lakoum jawab 3la hada tas2oul awadou ma3rifat l jawab

  447. عاشق الاسلام:

    لا تنسى ذكر الله

  448. عاشق الاسلام:

    وحدوووووووووووو الله

    لا تنسوووووووو ذكر الله

  449. ديفت:

    احب ممارسة الجنس فى اى وقت

  450. أبو ليف:

    انا احب سكس جامد

  451. جممممممممممميل:

    رائئئئئئئئع

  452. karim1000:

    احب اشاهد جنس

  453. joe_rose82:

    جمييييييييييييييييييييييييييييييييييل حملا

  454. نهاد:

    ياريت لوكنت انااااااااااااااااااااااالو

  455. نهاد:

    احب النياكة

  456. هشام:

    اى واحدة عايزة تتناك تيجى وانا افضح امها

  457. ابوشلاطة:

    جامد اوي ولذيذ وبيوجعها

  458. محمد:

    انا احب الفتات الانيق التي خبيرة في ممارس جنسي كمااني خبير قي ها

  459. غير معروف:

    ناشكرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر جدااااااااااااااااااااااااااجدااااااااااااااااااااااااااااااا

  460. محمودسيد:

    بحب سكسجداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  461. محمودسيد:

    بحب سكس جداجداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ناشكرككككككككك

  462. تيتو:

    ممكن اشاهد فلم سكسي عربي

  463. نور:

    يمعاودين الريد موقع مال الفلام سكس

  464. زباب:

    أمنيتي ان اركب كل البنات اليهود واركب أمهاتهم وذوقهم طعم الزب العربي الأصيل القحاب بنات القحاب
    عصبة لكل اسرائيلية .

  465. سعيد:

    بحب السكس موووووووووووووووووووووووووووووووووووت

  466. بقلى قرنى مخلوف:

    شكراء

  467. الكود:

    بعد قليل

  468. الكود:

    اى واحدة عايزة تتناك تيجى وانا افضح امها

  469. zohir:

    أحب الفتيات الجميلات و السكسي

  470. zohir:

    أحب الفتيات السكسي

  471. يبببب:

    وين السكس

  472. حمو:

    عيزين نشوف سكس جامدجدا

  473. رهيب:

    كل الواقع محجوبه ليش

  474. سامي:

    انا من الجزائر موجب ابحث عن سوالب 0772970175

  475. علي:

    اي واحده عايزه تنتاك انا بدي نيك تيجي لا عندي وانا انيكها وانيك امها وانيك اختها انا بكون انبصاتيت واحب ان اكب في كسهن حليب

  476. الرومانسي:

    ممكن مدام حلوة من طرابلس لعلاقة سرية انا من بنغازي ونشتغل في طرابلس رقمي 0918725125

  477. شيكو:

    احب السكس

  478. الرومانسي:

    ممكن مدام جادة من طرابلس انا شاب 38سنة وضيف ياريت تتصل على الرقم0918725125 ملاحطة @@ياريت مدام مش شباب سوالب رجاء لو سمحتوا

  479. الرومانسي:

    ممكن مدام جادة من طرابلس انا شاب 38سنة وضيف من بنغازي ياريت تتصل على الرقم0918725125 ملاحطة @@ياريت مدام مش شباب سوالب رجاء لو سمحتوا

  480. الرومانسي:

    ممكن مدام من طرابلس تحب خاطرها تديرحاجات مش قادرة تديرها من طرابلس تتصل على الرقم 0918725125 انا ضيف موجود في طرابلس بشرط السرية الرجاء من السوالب مايتصلوش

  481. البرنس:

    متشكراااااااااااااااااااااااااااااااا

  482. البرنس:

    متششكررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااجداااااااااااااااااااااااا

  483. جهاد بيك:

    ممكن بنت

  484. جهاد بيك:

    ممكن بنوتة حليوه انا شاب من طرابلس

  485. زيزو:

    احب السيكس العربى جدا

  486. مرزوق من مصر:

    انا مرزوق من مصر وبحب انيك شباب رجال خصوصاء اليبيين

  487. مرزوق من مصر:

    انامرزوق من مصر وبحب الجنس وخصوصاء بحب انيك شباب رجال لومن ليبيااااااا يالهوى

  488. الوحش:

    احب افتح البنات البكر

  489. اميرة الاحزان:

    انا سحاقية ممكن بنوتة حلوة امارس معها السحاق

  490. مسي:

    ههههههههههه

  491. احمد من مصر:

    احب انيك بنات بلادي وخاصه بنات شارع الهرم
    ومافيش مانع لنيك الاولاد من مصر الحلوة
    بنات مصر خيرهم لي غير مصر والشباب كمان يحبوا الليبيين ينيكوهم عشان فلسهم

  492. سالب أمور أحلي من البنات:

    عايز أتناك وأمص الزب الطويل 0103537792كلمني أوإبعت رساله ونتفاهم وأهم حاجه السريه ويكون عندك مكان

  493. osama:

    ممكن انضم اليكم

  494. محمد:

    نفسى انيك

  495. رامي¢:

    يامصري يافاسد يا وجه ستين قحبة انا انيكك و انيك حسني أمبارك بفلوسي و انتم تقودوا

  496. بندق:

    متشششششششششششششششكرا

  497. احمد:

    احب احمل افلام سكس واحب ازهب الى شقة ضعارة

  498. ماتريكس:

    بجد أفضل موقع للثقافه الجنسيه شكرا لكم

  499. ياس المولى:

    احب انيك البنات الصغيره من الخلف وحبهاكمان من تصرخ

  500. ميكل:

    اريد مشاهده فلم سكس عبر الانترنت وانا بحب البوس

  501. عربي غيور:

    الله يهدي الجميع النت للثقافة مش للمسخره والكلام القبيح

  502. مصري:

    نفسي ننتاك
    092843261

  503. عماد:

    اموووووووت فى النياكة

  504. سعيد:

    انتم كذبين

  505. ابو زباب:

    اخ يا زبي

  506. عاشق المدامات:

    هاي شياب
    اي مدام تحب النيك الخلفي انا موجود بس تكون فوق 34 سنة لاني نحب انيك الي اكبر مني انا شاب ليبي 29 سنة ايميلي amhag2001 على الياهو انا مستنيكو حبيباتي انا عندي كميرة وعندي تلفون 3g مستني ا ضافتكم

  507. ماماتى:

    ياودى

  508. ماماتى:

    واو واو واو

  509. شكراااااااااااااااااااااااا:

    شكرااااااااااااااا

  510. mark:

    ما احلى افلام الجنس

  511. 102:

    انا احب انيك فى الالخلف البنات المدركة يعرفون ما معنا النيك فى الطيظ

  512. 102:

    فى بنت تحب تتناك فى الطيظ تتصل بى على الموقع

  513. انا بعشق ممارسة الجنس مع السيدات والبنات وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة دة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا خبير فى عمل المساج وبتفانن فى الخاصية دى وعندى اساليب وطروق ممتازة وممتعة فى معاشرة والممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رعبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكلمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى العلاقة‎‏ منتظرها لعلاقة ساخنة وممتعة جدا

  514. انا بعشق ممارسة الجنس مع السيدات والبنات وبتفانن فى متعتهم واسعادهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتعشقة وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa19:

    انا خبير فى عمل المساج وبتفانن فى الخاصية دى وعندى اساليب وطروق ممتازة وممتعة فى معاشرة والممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رعبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكلمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى العلاقة‎‏ منتظرها لعلاقة ساخنة وممتعة جدا

  515. انا بعشق ممارسة الجنس مع السيدات والبنات وبتفانن فى متعتهم واسعادهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.co:

    انا خبير فى عمل المساج وبتفانن فى الخاصية دى وعندى اساليب وطروق ممتازة وممتعة فى معاشرة والممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رعبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكلمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى العلاقة‎‏ منتظرها لعلاقة ساخنة وممتعة جدا

  516. انا بعشق ممارسة الجنس مع السيدات والبنات وبتفانن فى متعتهم واسعادهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.co:

    انا خبير فى عمل المساج وبتفانن فى الخاصية دى وعندى اساليب وطروق ممتازة وممتعة فى معاشرة والممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رعبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكلمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى العلاقة‎‏ منتظرها لعلاقة ساخنة وممتعة جدا

  517. انا بعشق ممارسة الجنس مع السيدات والبنات وبتفانن فى متعتهم واسعادهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.co:

    انا خبير فى عمل المساج وبتفانن فى الخاصية دى وعندى اساليب وطروق ممتازة وممتعة فى معاشرة والممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رعبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكلمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى العلاقة‎‏ منتظرها لعلاقة ساخنة وممتعة جدا

  518. انا بعشق ممارسة الجنس مع السيدات والبنات وبتفانن فى متعتهم واسعدهم واتمنى وحدة تكون بتحب الجنس وتكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا خبير فى عمل المساج وبتفانن فى الخاصية دى وعندى اساليب وطروق ممتازة وممتعة فى معاشرة والممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رعبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم انها تكون بتعشق المتعة انا منتظرها تكلمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى العلاقة‎‏ منتظرها لعلاقة ساخنة وممتعة جدا

  519. لرعد:

    يا ليت وانت تفكر صح

  520. الزعيم:

    انحب بنات ابلادي ليبيا وهدا رقمي لبنات 0922881221

  521. ميشو:

    فين الآفلام

  522. حسن:

    كس كس كس كس كس ك سكسكسكسكسكسكسكسكسك

  523. medo:

    عايز فتاه أوسيده جميله لعلاقه جاده وحميمه /إبعتي رساله فاضيه وأناهكلمك 0119148330

  524. سااااااا:

    مسارلحب ياحلوين

  525. alprnspop:

    ممكن افلا م سكس جميله للمشاهده

  526. عاشق المدمات:

    هاي ممكن نتعرف على مدام او انسة عمرها فوق 35 سنة وتكون محرومة من الحنان تكلمني على amhag2001 على الياهو او على الرقم 0923678119 بنات بس اولاد لا تبعث مسج على الهاتف فيه اسمها بس انا نعاود نتصل بيها في سرية تامة المهم تكون عندها كام

  527. غير معروف:

    سكس عربى

  528. خطيروزبري كبير:

    عاوزانيك بجد

  529. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام تستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وبعشق الجنس بجنون وبعنف وبشتم وبضرب وبذل عاوزخدامه لزبري للجادات وبسريه تامه تتصل أوتبعت رساله تغرفني بنفسها0189144184

  530. منمكم:

    حهههههخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  531. ليفايس:

    انا بحب السكس

  532. almsrea:

    احب الجنس ولم امارسة
    فانا فى شوق الية

  533. احمد:

    انا عايز امراة جميلة

  534. المان:

    قحبة لبنانية فى ليبيا رقمها 091396312 زبور ايقحب وفرى لا الزب اتحب النيك والزبوب واتمتع ولتحب الفلوس والسيارات كان عندك سيارة واستراحة ماعنكش مشكلة معها

  535. المان:

    قحبة لبنانية فى ليبيا رقمها 0913906312 زبور ايقحب وفرى لا الزب اتحب النيك والزبوب واتمتع ولتحب الفلوس والسيارات كان عندك سيارة واستراحة ماعندكش مشكلة معها قولها من طرف مروان بس

  536. هلال:

    أنا أحب السيكس لأن زبي كبير

  537. adal:

    ana ohib banat sourya

  538. hamoda:

    احب السكس

  539. هانى:

    اتقو اللة يابشر

  540. علي:

    انا اريد بنت جميله وكسها كمان جميل

  541. احمد:

    واو شباب

  542. يسرا سكس:

    سكس كسكوس حلو حلو

  543. احمد:

    مابعرف

  544. ♥☺♥بدر البدور♥☺♥:

    مرررررررررررررررررررررررررررررررررحبااا

  545. dadawiner:

    حلو اوى مثير جدا شيق جدا

  546. فهرى:

    انا احب مشاهدة السكسي

  547. احمد النمر:

    بموت فى الحريم الجامدة

  548. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام جاده تستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وبعشق الجنس بجنون وممتع ومميزجدآوبحب العنف والشتيمه والرومنسيه الجنس بجميع أنواعه وبمنتهي السريه والامان للجادات اتصل اوابعتي رساله 0189144184

  549. خليل:

    شي رائع

  550. فتحي:

    اي وحده تبي السكس
    والسريه التامه ماعليك
    الا الاتصال
    0913063245
    جاهز

  551. نوار:

    انا اموت بلسكس ولبنات

  552. سعدون:

    يا شباب اتقوا الله هذا من اعمال اليهود يريدون ان يمسخوكم عن دينكم فلا تنجرفوا وراء اهوائهم لا تأخذوا بمصائدهم عليكم (نصيحة مسلم)

  553. انا بعشق ممارسة الجنس مع السيدات والبنات وبتفانن فى متعتهم واسعدهم واتمنى وحدة تكون جادة ودة الميل بتاعى mohamed_mostafa192‎@yahoo.com:

    انا خبير فى عمل المساج وبتفانن فى السلوب دة وعندى اساليب وطروق ممتازة وممتعة فى المعاشرة والممارسة مع السيدات والبنات وتلبية رغبتهم فى المعاشرة الجنسية وبتفانن فى اسعدهم ومتعتهم مهما كان جسمها او لون بشرتها المهم تكون بتعشق الممارسة باسلبها المختلفة انا منتظرها تكالمنى على الميل بس ياريت تكون جادة فى علاقة ساخنة وممتعة جدا

  554. عبد من عباد الله:

    انشا الله كل من يمارس الجنس فى جهنم وبا س المصير\\\\\\\\ خافوة الله

  555. عبد من عباد الله:

    اتقوة الله لعنة الله عليكم يا من فتح هذا لموقع

  556. البوشعة:

    محشش 0913020315

  557. m:

    كيف بدي اشاهد افلام السكس

  558. سعد:

    اريد ان اشاهد سكس عربى موت

  559. روعههههههههههه:

    هخاهعفبليس5ث7ك

  560. ابوزب:

    انا شاب نحب الجنس ونعشقه بس اهم شي السريه نبي بنت نمارس انا وهي الجنس بكل سريه اتصلي انا في انتظارك 0925508131او المدار 0913778687

  561. زبى جامد:

    انا شاب 26 سنة وعايز مدام او بنت جريئة لمتعها 0125962542 انا عايش لوحدى وامور وجرىء وكمان بلعب حديد بس اى واحد هيتصل ههزئة للبنات والمدامات بس

  562. بس حركات:

    اامووووووووووووووووووووووووووووووت فشي اسمة بنت… احنا لهمن وهنة لنا

  563. ناشمهي:

    HPDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDH

  564. اسير:

    احلا المواقع تجدونها هنا

  565. عبدالله ملك سكس:

    انا شاب من الاردن حاب امارس جنس مع وحدة سورية او عراقية او لبنانية رقم تلفوني 0787123088

  566. ا ظظظظظظظظظظظظظظظ:

    نتاافغعفقفق 654صثفستاليب

  567. عبير:

    اتمنا اني اشوف مقاطع سكس ساخنة لاني ما اعرف اخش عليها ابدا

  568. فريد:

    جامد اخر حاجة

  569. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام مصريه تستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع جدآومميزوغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبعشق الجنس بجنون بكل أشكاله وأنواعه وبمنتهي السريه للجادات اتصلي أوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  570. شسي:

    كس جامدة

  571. القوي:

    انا محشش لا زاط

  572. ابوالنعس:

    ايه ده بقي ده

  573. احمد:

    اريد المشاهدة

  574. يامنن:

    انا من عشاق الكس العربي وبحب كل اكساس العرب بس

  575. مؤمن:

    مشاهدة افلام سكس

  576. adel:

    اتمنا اني اشوف مقاطع سكس ساخنة

  577. صاروخ:

    اتمنى مدام جنسية عمرها 60 سنة

  578. احمد الماجيك:

    انا عايز وحده جميله عنده 22 او23 سنه علشان انا عايز انام معاه على طول وتكون من الاسكندريه//ت 0122534638

  579. احمد الماجيك:

    انا عايز واحده تكون عندى 22 او23 علشان انا عايز انام معاه وتكون من الاسكندريه وجميله ومغره الاطوال فى كل حاجه ارجو الاسراع /// ت 0142887827

  580. خنتخق:

    مشاهدة افلام سكس

  581. محمود احمد محمود:

    انا بوجى عاندى ما كان فاظى وزبورى قشطه بالهبل

  582. amine:

    orid madam 3omraha 38

  583. amine:

    madam ana wasim aji ilya kan rajlak khiab lan tandami

  584. ميدو7:

    اربدرؤية فنانات عرب

  585. فتحي:

    اي مدام تبي تعيش

    احلي متعه جنسيه

    تبعت مسج
    0913063245

  586. سامر:

    اريد المشاهدة’’’

  587. مودى:

    عاوزز سكس عربى بليز

  588. حمادة:

    عايزافلام سكس بليز

  589. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام جاده وجميله تستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبعشق الجنس بجنون وبكل أنواعه وبمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  590. سامي:

    انا من الجزائر ابحث عن فتاة للزواج تقيم في اوروبا او امريكا شرط ان تكون تجيد اللغة العربيةو جادة ومن عائلة محترمة لايتعدى عمرها24سنة الرجاء ترك رسالة على هدا الرقم002130697173784 ان كان مغلقا

  591. فرحات:

    اي بنت اومدام
    تبي المتعه الجنسيه
    تبعت مسج اواتصال
    0928154355
    ونا مستعد لاشباع
    رغباتها الجنسيه

  592. الهرم:

    انا عاشق للجنس و السيدات

  593. محمود:

    عاوز مرة جامدة
    انيك فيها لصبح

  594. خالدتيتو:

    عاوز مزة تكون زى العسل

  595. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام مصريه جاده وجميله تستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبعشق الجنس بجنون وبكل أشكاله وألونه وأوضاعه وبمنتهي السريه والأمان للجادات اتصلي أوأبعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  596. هههههههه:

    اااااربلؤلبببييييي

  597. m:

    شكرا على الموقع

  598. عبدالملك:

    اشتي واحد بنوتي سغيريراسلني
    على ايميليatt66@mail.net.sa

  599. عاشق واسمر:

    اناعمري19واحب الاولادالصغار
    ايميايatt662mail.net.sa

  600. الصقر الجريح @@@ العامري:

    اريد نبت لبنانيه 14 سنه ايض لون بشرتها

  601. الصقر الجريح @@@ العامري:

    اريد ولد 14 سنه قطري ابيض لون بشرته انا في اليمن العنوان عدن @ خور مكسر احب الاولاد الصغار

  602. ابو اميرة:

    موضوعات السكس العربى هى اشد الموضعات اعجابن

  603. احمد:

    هعغل7ع7قففلفلغاىت7 هت79078

  604. mostafa:

    عايز بنت سكسية نهيج بعض علي الموبايل و هخليها تولع 0162028624

  605. mostafaaa:

    عايز بنت سكسية نهيج بعض علي الموبايل و هخليها تولع 0162028624

  606. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام مصريه جاده وجميله تستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبعشق الجنس بجنون وبكل أنواعه واشكاله والوانه وبمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  607. سبلاعن:

    احب مرءة مثيرة

  608. رفيق:

    روحو تقودو نيك ماتكم يا زمل العطايين

  609. كس امك:

    هغاماننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  610. ابوزب:

    انا شاب نحب الجنس ونعشقه بس اهم شي السريه نبي بنت نمارس انا وهي الجنس بكل سريه اتصلي انا في انتظارك 0925508131او المدار 0913778687 او 0918550581

  611. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام مصريه جاده وجميله تستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل تتخيليه ولونمتي معايامره هتحلفي أنك عمرك ماشفتي رجاله في حياتك ولاهتقدري تحسي بمتعه مع حدغيري وبعشق الجنس بجنون وبكل أشكاله وانواعه وبمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  612. زب� ح��:

    انا شاب عمري 20سنه ووسيم ونبي وحده مولعه للنياكه ومستعد احسسها بلشبع لان زبي كبير ومرن وامصلك صدرك وكسك وكل حاجه تبيها حاجه حلوه لما زبي يدخل بكسك وتشعري بلدفئ واسمع صرخاتك من الشهوه إلي ماتقولي خلاص __

  613. زب� ح��:

    انا شاب ليبي وسم تحتي سياره ومنزل وعايش لوحدي__نبي وحده مولعه وتبي تتنك لان زبي كبير ومرن ومستعد احسسها بلشبع من نيك ومص صدرك وكسك_واحلى حاجه لما زبي الحلو يدخل بكسك وتشعري بلدفى_واهم شي السريه_انا من بنغازي :الصابري_إذا تبي رنه بس___0922439790

  614. زب� ح��:

    انا شاب ليبي اريد فتاه مصريه مولعه للنياكه وتكون تتحمل زبي_أنا مانحبش نحكي على زبي_انحب نفعل به _بس المهم عندي ان تكون ترغب به وانا انزلها النجوم ونحطهن بين ايديها_ 00218922439790

  615. ابوزب كبير:

    ني وحد ما تشبع من الزب ابدا

  616. عمار العبيدي:

    مواضيع السكس هي المواضيع التي تجلب انتتباهي

  617. عمار العبيدي:

    مواضيع لالسكس تجلب انتباهي

  618. محمد:

    نفسي اشوف كس هيفاء وهبي وهي بتنتك

  619. اه نبي زب _بس في السر:

    انا ولد عمري _15س وطيزي حلو بس فتحته صغير ابيض واردافي كبيره واول مااشوف زب _تصير حمرا احلى من اي بنت_ارجوكم انا نبي واحد ينيكني اه اه أه أه نيكني اه اه حار اه اه اههه_والزب اللي يدخل بطيزي يكون متوسط_عشان فتحه طيزي صيغره وعشان_امصه الي ان يكب في فمي__اذا تبيني ايوه انتا يابوزب يجنن_حط رقمك على هذه الصفحه وانا اتصل بيك_اه نبي زب في بلسر_

  620. اه نبي زب _بس في السر:

    _س 15والجسم متوسط بس الموخره كبيره قصتي تبدأ__ كنت ناخد في دش ونسيت باب الحمام مفتوح وجتني الشهوه وكنت ابعبص في طيزي الاحمر الناعم واقول اه اه اه نيكني وفجأه دخل عليا ابن عمي_ثم خرج وبقيت خائف ثم دخل ثانيتا واغلق الباب بلمفتاح وكنت مغطى بالصابون وهوا كان وراي _حسيت بحاجه دافئه دخلت بين اردافي _ثم قال لي مصه_ولم اصدق فنزلت إليه وبقيت امص فيه واداعبه بلساني حتى كب في فم__وهو الان تجوز وتركني _ انا ليبي_وامي سوريه ولوالبس محرمه تحلفو تقولو بنت_

  621. ابو انس:

    وين الحياة

  622. اه نبي زب بس في السر:

    وينكم انا امس حطيت في طيز ي خياره عشان اصبر نفسي _بس مفيش احلى الزب وه وه وه إذ كان عند زب متوسط وحلو_حط رقمك وانا اتصل بيك_وارجو ان تكون تحفض في السر_لاني اعشق الزب بس في السر_

  623. لولو:

    لو في حدا

  624. اماني،،،:

    أنا بموت في الممتل الأجنبي تومي كروز_واتمنى اينيكني،،،،

  625. خااااالد الهدار:

    امفيت ياالياس انموت /مني غلاي مانك واخذه___هذا الموقع فيه بعض الشوائب وانا اللي حنضفه_هذا من بعد اذنك يالولو__

  626. خااااالد الهدار:

    توا ياولد يلي عمرك مش كان تبدا في حفض القرأن وانتا مازلت صغير مش خيرلك من_______في السر____نصيحه ان تترك هالتيار اللي ماشي فيه لانه نهايته النار______والي اماني __يااماني مش كان تتمني ان تتزوجي واحد يكون ابن حلال_ يسترك ويستتك_ نسأل الله ان يهديك__ ___ويهدي كل ضال_

  627. خااااالد الهدار:

    توا ياولد يلي عمرك 15 مش كان تبدا في حفض القرأن وانتا مازلت صغير مش خيرلك من_______في السر____نصيحه ان تترك هالتيار اللي ماشي فيه لانه نهايته النار______والي اماني __يااماني مش كان تتمني ان تتزوجي واحد يكون ابن حلال_ يسترك ويستتك_ نسأل الله ان يهديك__ ___ويهدي كل ضال_

  628. خالد الهدار،،:

    توا ياولد يلي عمرك مش كان تبدا في حفض وانتا مازلت صغير مش خيرلك_نصيحه لك ان تترك هذا التيار لان نهايته النار___والان بعد ماعرفت نهايت الطريق اللي ماشي يه فهل ترجع _او تكمل الي النار وبئس المصير__ارجو الاجابه ________وإلي اماني اللي تقول اتمنى تومي كروز——— وايابنت هذا كلام عيب عليك وفي شباب ليبيه مشالله عليهم بدل ماتتمني اليهودي _اتمني شاب يزوجك على سنه الله ورسوله ويسترك وستتك_ويعيش امعاك على الحلو والمر_والان ايهما تختاري (يهودي زاني مع العلم إن الزاني والزانيه في النار والعياذ بلله)_/ام شاب مسلم يتزوجك على سنه الله ورسوله_ارجو الرد__

  629. خالد الهدااار_،:

    ياولد يلي عمرك15 روح احفض قرأن وانتا مازلت صغير راهو الطريق اللي ماشي فيه يؤدي إلي النار__________وانتي يلي تتمني توم كروز ———في شباب ليبيه مشاالله عليهم ليش ماتتمني واحد منهم تزوجيه على سنه الله ورسوله ويسترك ويعيش امعاك علحو والمر_مش خيرلك من هاليهودي___خالد الهداااار

  630. خالد الهدااار_،:

    انتا ياولد يلي عمرك15 روح اقرا واحفض قرأن وانتا مازلت صغير نصيحتي لك ان تترك هذا الطريق_وان تتجه الي طريق الحق _وان تركز في دراستك وتحفض قرأن_____وانتي يا بنت _هذا كلام عيب_بدل ماتتمنى هاليهودي _تمني شاب عربي يزوجك على سنه الله ورسوله _ويعيش امعاك على الحلو والمر___خيرلك من هاليهودي الزاني مع العلم إن (الزاني والزانيه في النار)اللهم بلغت اللهم فأشهد_

  631. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام مصريه جاده وجميله تستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل ممكن تتخيلي ولومارستي معايامره هتحلفي أنك عمرك ماشفتي جنس ولامتعه وبعشق الجنس بجنون وبكل انواعه واشكاله وبمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  632. خالد الهدااار_،:

    انا شرقاوي ابدوي ابن اجواد هذا ماهو مكاني _مكاني ليس مع الشواذ والسحاق مع احترامي للبعض_انا مكاني في البر مع السعي او الأغنام سميها ماشئت_وفي وقت الغروب وانا ممتطي حصاني اعود بالأغنام إلي الزريبه او الحضيره _وبعد ما اطعم الحصان ادخل إلي الدار واقضي وقتي في قرأه القرأن واحيانا بعض معلاقات الشعر_

  633. خالد الهدااار_،:

    بماذا تفكر الأن ؟؟؟
    افتح المصحف صفحه رقما322 أيه1 دعواتك

  634. خالد الهدااار_،:

    معي دقائق(ردد)
    الله اكبر__3 سبحان الله_3 الحمد لله_3_لاإله إلا الله 3_هل ارتحت_؟دعواتك

  635. خالد الهدااار_،:

    إن المعصيه تورث ضيق النفس والمعصيه تجر الأخرى فراجع نفسك؟؟؟

  636. خااااالد الهدار:

    ابقيت من مر ليام
    نشكي للي مانشغله

  637. العقوري:

    انتو كلكم زوامل وعلى زبي ومانكم رجاله _اتفو علي اجوهكم يااصحاب الموقع يااسرائليين _حسبي الله ونعم الوكيل فيكم_ضيعتو الشباب ___امنور ياخوي،،، خالد الهدار ،،،وربي يكثر من امثالك__

  638. رشيد1020:

    الشباب ضايعين وهذا كله من الوساخه والعفن بتاع المواقع__مع احترامي ليك يا ابوانس وياخالد الهدار _

  639. رشيد1020:

    ألشباب ضايعين وهذا كله من الوساخه والجيف اللي في بعض المواقع ومع الاسف الشيطان يزين فيها لهم _
    اللي عنده رأي ثاني يواجهني _

  640. خااااالد الهدار:

    صحيت اخوي رشيد وانا معك في الرأي
    لاكن مكاني ليس في هذا الموقع—- النجس—- لاني وصلت هنا بلخطا- مع احترامي لك ولي اخي ابوأنس _والسلام عليكم

  641. اماني،،،:

    لاتعليق

  642. نجوى.najwa:

    hi khaled alhadar.&abo anas&rasheed &alaqory.nice to meet you

  643. طالب السوري:

    انا بتمنى من القاده العرب قتل كل من يتاجر في هاد الشي الوسخ وبتمنى من كل الشباب ما يتعاطوا هاد الشي لانه من خطوات الشيطان

  644. فريال خلف الربيع:

    انا بدي اطلب من كل بنات العرب وخصيصا السورييات الشريفات انهن ما يتعاطو هاد الشي الوسخ

  645. سكسيه:

    انا النيك هوا حيلتي انا بحب انتاك من كسي حدا الو عندي شي

  646. انا حاب انيك كل نسوان القاده العرب:

    انيك حسني مبارك انيك الملك السعودي

  647. نجوى.najwa:

    اتمنى التعرف عليك ياخالد الهدار وياريت ماتفهمنيش خطا علاقه والله علاقه شريفه_

  648. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام مصريه جاده وجميله تقدرتستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل ممكن تتخيليه ولومارستي معايامره هتحلفي أنك عمرك مامارستي جنس قبل كده وبمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  649. فارس ليبيا&libya:

    انا بسأل سؤال واحد_علاش ماتعملو كل حاجه بلحلال مع إن الحلال في كل حاجه مفيش احلى منه ..علاش ديما تحبوا النجاسه والزنا مع احترامي للبعض.

  650. احمد ايمن:

    حسبى اللة ونعم الوكيل

  651. الخباز ليبيا::::-:

    النت بقى كله نجاسه_يارب استرنا _

  652. الخباز ليبيا::::-:

    النت بقى كله نجاسه إلا من رحم ربي_يارب استرنا _لاني وصلت هنا بلخطا _

  653. عادل:

    بحبو موت

  654. عادل:

    الشاهوه الجنسيه العربيه بلا حدود

  655. عادل:

    اوى اوى

  656. معمر القذافي:

    اتمنى التعرف على امرأه مطلقه عمرها 35 وتكون صادقه لعلاقه جاده جدا

  657. ألشرقاوي:

    انا شرقاوي من مدينه الابيار_وانا حاليا في مصراته اريد التعرف على فتاه لعلاقه والله شريفه وتكون من مصراته_اتصال ع رقمي0922439790 وارجو عدم المضايقه من الشباب_ويمكن زواج إذ كنا متفقين__ولايروح تفكيرك بعيد _انا والله دخلت هنا بلخطا_

  658. دليله:

    عايزه اتزوووووووج
    اوف ياه

  659. الشرقاوي:

    لا تعلق

  660. الشرقاوي:

    لوكان ماخلق مولاي __@

    امغير انا وانت والغلا_

  661. رومنسى بس منسى:

    حابب اتعرف على بنت او مدام لعلاقه جاده ده رقمى 0113267613 انا من مصر من القاهره اوك

  662. الرحال:

    هذا رقم0917103649 وحده قحبه تبي لسان حلو وهي اتنزلك النجوم وتحطهن بين يديك_واي خدمه اخرى انا متابع يوميا هالموقع_

  663. دليله:

    وانا حابه اتعرف عليك_يارومنسي _بس ماراح اعطيك رقمي حتى اتعرف عليك اكثر_

  664. ألأربد ليبيا:

    المصريين كلهم زوامل _والمصريات اكبر قحاب واكبر شراميط في العالم
    يعني دوله متناكه _
    احنا الليبين نمشو لمصر عشان انيكو في اكساس المصريات_
    وانا واحد من الناس نكت حتى الشباب والبنات الصغار في مصر مش بس الشراميط_
    وكلكم على زبي_ _ _الاربد ليبيا_

  665. زب زب زب:

    زب زب زب _اريد كس _بإي ثمن

  666. سك:

    واوووو السكس روعة جربته بجنن اااااااااااف خاصت البنات ااااف الشب بنعنش ع كوس النات وبزازهن واو

  667. بزي وكسي:

    وشو البنا بنظفن الكوس بقبى ملان شعر روعه اااااف
    بس انا لحست كس البنات بجنن واووووووو يا شباب روعه انك تلحس كوس البنت وبزهااااااااااااا واووووووووووو ونمت مع البنات ع التخت وشلحتهن ومصمصت كساسهن واووووووووووو و

  668. الشرقاوي:

    لاتعليق_

  669. هانى:

    جميل اوى

  670. الشرقاوي_ليبيا:

    يا بزي وكسي _ويا سك_انتمنى ان انيكن انتن الاثنين_ومصمص بزازكن وانيك اكساسكن المولاعات _قولتن ايه مستنيك؟؟؟

  671. الشرقاوي_ليبيا:

    رامح ربكأ كترضح __اقرأه بلعكس وشوف نفسك_

  672. سعبد:

    ان ساب من طنجه سنة 25 احب سكس الرجل اتمني ساب ينكحني ويدخل زب في طيرز ومص حلب زبك رقمي 0653248886.ان ولا مر جربت زب من يكن اولا ينكحني

  673. العيد:

    اريدفلممممممممممممممممممممممممممم

  674. خطيروزبري كبير:

    عاوزاتعرف علي مدام مصريه جاده وجميله وتقدرتستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبعشق الجنس بجنون وبمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  675. واحد:

    انيك امه من يقراء هاذه القصص

  676. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام مصريه جاده وجميله تقدرتستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبعشق الجنس بجنون بكل انواعه واشكاله وبمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  677. نصيحه مسلم:

    انا اتمنى ان تنضرو الي حالكم
    ‏_____________________ ___________
    بدل من هالعفن يعني من يتبع هذه الأمور
    ‏_‏_______________________________________________
    يعيش الدنيا وهوا غارق في الجيف والعفن
    ‏_‏________________________________________________
    يعيش الأخره في نار جهنم وقودها الناس والحجاره_
    ‏________________نصيحه مسلم___________

  678. باحت عن عمل:

    أنا اسمي__غالي الخباز__ عمري 25س _واتكلم اللغه الانجليزيه بطلاقه وحتى اني روحت قبل شهرين من التحضير والحمدلله بنسبه %100 _وايضا اتكلم اللغه الايطاليه بس مش كثير يعني تقدر تقول بنسبه_% 85بس _وعندي شهاده فني اجهزه الكترونيه _وتصدقو مش لاقي عمل _شهر كامل وانا اندور في عمل ومش لاقي عمممممماااااااااااااال دلوني على عمل بليز وحتى لو قهواجي اهم شي حلال وجزاكم الله خير

  679. باحت عن عمل:

    انا اسمي
    غالي الخباز __اي عمل بليز راني خللت من قعده البيت

  680. سعيد:

    سيضييشؤ

  681. زهرالدين:

    ممكن انتا عرف عل ىيكي عرابي

  682. ابوغازي الصنعاني:

    مشاهدة افلام سكس عربي

  683. شاب:

    الله شديد العقاب

  684. مصطفى احمد:

    نصيحة من اخ مسلم لاتفتحوا هذه المواقع

  685. مصطفى احمد:

    نصيحة من اخ مسلم لاتفتحوا هذذه االلمواقع

  686. غريب:

    ممتاز

  687. خطيروزبري كبير:

    عاوزأتعرف علي مدام مصريه جاده وجميله تقدرتستحمل زبري طوله 26س وعرضه 6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبعشق الجنس بجنون وبكل أنواعه وأشكاله وألوانه وبمنتهي السريه والأمان للجادات اتصلي أوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  688. اعشق الجنس:

    ممكن امراه عراقية من بغداد اتحب النيج وبسرية تامة اتصلي على 07704221768

  689. مستشار الحب:

    انا موجب من المنطقة الشرقية
    انفضل ان التقي بسالب حنون عمره فوق الثلاثين
    وانا مستعد لاشباع كل رغباتة

    0917381173
    00218917381173

  690. مستشار الحب:

    لماذا لا يكون الحب دئما لكل الناس
    لماذا لايكون مثل الغيم والامطار
    مثل الماء في النهر
    اليس الحب للانسان عمرا اذا خلا عمر

    0917381173

  691. مستشار الحب:

    حلم عمري ان التقي بك
    ستجد في حضني موطنك
    سيبقى قلبي عرشك
    يمن يصرخ جسدك شوقا الي
    اليك ارسل كل قصائد العشق وقبلات الغرام
    واهديك أجمل لحضات العمر
    0917381173

  692. سالب اول مره:

    هاي أنا سالب وعندي سكن0914408434

  693. جرجس:

    السكس عام منفصل

  694. جرجس:

    نانانمانانا

  695. سامح:

    الى يجرب زبى مرة ميقدرش ينساة عشان زبى علية سحر للمتنكين رجالة كانو ولا متنكي زب سامح حلم كل المتنكين من المحيط الى لخليج

  696. جابو:

    السكس مش السكس الحقيقى

  697. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام مصريه جاده وجميله وجريئه ودلوعه تقدرتستحمل زبري طوله 26س وعرضه 6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبعشق الجنس بجنون وهمتعك بمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  698. 3ABDO RABI:

    لا حولة ولا قوة الا بلاه

  699. علي:

    انالسه ماشوفتش حاجه

  700. asamahlel:

    فين السكس

  701. طيز:

    طيز زبى كبير

  702. الراس المدمر:

    نفسي اشوف افلام سيكس عربيه جادة علشان اقدر اعبر

  703. حيرانة:

    انا عايزة احد ينكني اؤئ كل الاؤضاع عل العلم ان جميلة ؤبزازي مغرية اؤئ

  704. حيرانة:

    نفسئ احد يلحس كسئ ؤيمص بزازي مش هيندم

  705. حيرانة:

    نفسي فئ زب يستاهل كسئ

  706. العقرب500:

    عاوز وحده مصريه تفرف ازى تتناك

  707. خطيروزبري كبير:

    هاي حيرانه ليه تحتاري واناموجودأنااقطع كسك وجسمك كله بزبري ومشهتندمي 0189144184

  708. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام مصريه جاده وجميله تقدرتستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع جدآومميزوغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبعشق الجنس بجنون وبكل انواعه واشكاله وبمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  709. ممتاز:

    ثفقاثلفل

  710. سوسو:

    سكس نار

  711. قاهر النساء:

    انا من الاخر مش لاى وحده صح علشان انا استعملة 95%من البنات مفيش وحده غير التانيه كلهم واحد فى الاخر

  712. قاهر النساء:

    ومن الاخر ايل منمش مع الاسكندرانيه منمش مع حريم خالص وسأل مجرب قاهر النساء

  713. أحمد:

    بحب مارس الجنس مع الكبار

  714. وليد لبيب:

    مفيش احلى من العربى

  715. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام مصريه جريئه ودلوعه تقدرتستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع جدآومميزوبعشق الجنس بجنون وبكل أنواعه واشكاله وغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  716. rone:

    lموقع هايل

  717. امير:

    انا مصرى

  718. امير:

    نفسى فى وحدا بس تكون عندها احساس فى الحب والجنس

  719. دهب:

    مادا اقول

  720. nader:

    امنى كوس لذيذ

  721. فارس محمود:

    مونكن نشاهد

  722. الصقر:

    احب نيك النساءمن سن
    35-45وتكونسمينا

  723. مرسي:

    اناعايزوحدة تستحمل زبرىالجامد اوى علشان انا بحب النيك قوى وبموت فى الجنس ونفسى وحدة بيضاء علشان انا اسمر وتخيل الشهوة هتكون ازاى ودة رقمى 0108204637 ومشكوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  724. خطيروزبري كبير:

    عاوزاتعرف علي مدام مصريه جميله ودلوعه وجاده تكون محتاجه راجل بجدوتقدرتستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبعشق الجنس بجنون وبكل انواعه واشكاله همتعك بمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  725. ابوشنب:

    ارغب في امرأه سكسيه عبرالهاتف———– 009665554369388

  726. ايمن:

    اريد ان ارة الافلام

  727. عنتر:

    أبي أي شي خرم أبطوفه

  728. عنتر:

    أح يويل الي يجرب زبي مره وحده بس شرط كفاله 6 أشهر أخليه يكره النيك خخخخخخ مين يحب يجرب تذكره مجاني

  729. oussama:

    ان احب ممارسة الجنس مع اي فتاة كبيرة ام صغيرة

  730. oussama:

    اريد ان اسجل في موقع سكس لتحدث مع الفتيات كبار صغار

  731. mmmmm:

    جميل جدا هذا الموضوع

  732. احمد:

    لما انتو عايزين تتناكو طاب تعالولي وانا اكيغكم

  733. خطيروزبري كبير:

    عاوزأتعرف علي مدام مصريه جميله وجاده وجريئه ودلوعه تقدرتستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبعشق الجنس بجنون وبكل انواعه واشكاله وبمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  734. رندا:

    احب النيك ونفسى فى راجل ينكنى

  735. رندا:

    نفسى اتناك

  736. Bl@cK Dr@GoN:

    01525894299

  737. علاء جوردن:

    الي بدها تتعرف
    00962777086598

  738. ابوجاد السكرى:

    الرجوله افعال وليست بالكلام واذا ذكرت الرجوله ذكرا ابو جاد السكرى رقمى 0112922342

  739. محمد:

    اريد مشاهدة اسكس

  740. محمد احمد المصرى:

    اريد ان احمل افلام نيل لشراميط مصرييت وخليجيين من موقعكم مجانا حتى استطيع التعليق بالتعليق الصحيح والذ يليق بنةقعكم

  741. اي حاجة:

    انا عندي 13 سنة بعشق الجنس حد فيكو يديني بنتو انيكها انا تعبان حد يحس بية وحيااااااات ابوكي زبري علي طول واقف وعلي طول بضرب العشرة نفسي انيك

  742. SAS:

    انا عايزه حد ينيكني اه اه اه اه اه انا تعبانه

  743. اHANANE:

    L7WA WA3R LI BGHA MR7BA TABONI MFTO7 LJAMI3 24 3LA 24

  744. soso:

    بدي اتفرج ع افلام سكس واحملها شلون؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  745. المطرف:

    نريد المشاهدة م الافلا

  746. خطيروزبري كبير:

    عاوزمدام مصريه تكون جميله وجريئه ودلوعه تقدرتستحمل زبري طوله26س وعرضه6س وممتع ومميزجدآوغيرآى راجل ممكن تتخيليه وبعشق الجنس بجنون وبمنتهي السريه والامان للجادات اتصلي اوابعتي رساله ومشهتندمي 0189144184

  747. شادي:

    انااحب امص لكس وطيز بدي وحده على سكايبي canocano1977

  748. حازم احمد:

    مساء الخير على كل الموجودين انا حازم من القاهره اى بنت عايزة تعرف معنى الجنس بجد تكلمنى هغتصبها 0109937452

  749. omar:

    ممكن بنت من سوريا لعلاقه جنسيه جاده وامتعه احلى متعه وهاد اميليomar_ali1988@yahoo.com

  750. safi:

    أريدنيك عربي مصري بالذات بحبهم موووووووووووووووووت

  751. كرم:

    خويك ممحون ع البنات

  752. مجدى:

    مساء الخير على كل الموجودين انا مجدى من القاهره اى بنت عايزة تعرف معنى الجنس بجد تكلمنى هغتصبها 0126663040

  753. احمد:

    انا بدي انيك شي وحدة عمرها من 20 وحتى 24 اذا ممكن تحكو معي عايميلي(kingman-syr@hotmail.com) انا بفتحو بالساعة 12 منتصف الليل

  754. غير معروف:

    احمدايدبنات حلوات

  755. اميؤ العراقي:

    بدي مدام شرموطه انيكها زبيري ادئما واقف وكيبر وهذا اميلي ms.ma82

  756. غير معروف:

    ممكن شرموطه حلوه وكسه حلو ابيض وصدره جامد ممكن منل عراق هذا اميلي ms.ma8888

  757. يوسف عراقي:

    انا انيكك بس شلونهذا اميلي ms.ma8888

  758. ابراهيم العربا وي:

    ريد اتعف علي وحدة شرموطة رقمي 01110019270

  759. روح نيك امك:

    روح تعطي

  760. غير معروف:

    انا اريد ان نور
    نيييييييييييييييييك
    زببببببببببببببببببببببب
    سوووووووووووووووووة

أكتب تعليقاً

Spam Protection by WP-SpamFree

Security Code:

سكس عربي

Powered By WordPress  سكس عربي  خارطة الموقع